Replacement Bachelor / Diploma seminar – February 2019 exam period

The seminar is intended for students who intend to go to the Final State Exam in February 2019, have their thesis at DIT and have not taken part in the seminar already.

Please note that the attendance at the seminar is obligatory for Bachelor / Diploma Thesis 2nd credit.

The goal of the seminar is to let students present and defend their work and achieved research results and conclusions. Even if the work is not fully finished yet, you should present latest or expected research results. The seminar also serves as a practical training for the real thesis defence and as a source of feedback and remarks for further improvements of the work.

The registration was closed on 21th October 2018. All registered students must present their work. The schedule, time and location is published. Each master‘s student will have 15 minutes (10-minute presentation and 5-minute discussion). Bachelor presentations should be shorter (5-minute presentation, 5-minute discussion).

For more information and queries contact your supervisor.

Instructions & Logistics:

- arrive at least 15 minutes before the start of the seminar (i.e. at 8:45 or 12:45) in room E209 next to the Dean's Office

- upload your presentation from your USB flash disc on site (no e-mail downloads)

- your presentation should be no more than 5 minutes

- wearing a suit is not required, any decent clothing will do

 

Schedule:

Monday 29th October 2018 13:00

Commission

Ing. Miloš Ulman, Ph.D. - chairman
Ing. Petr Benda, Ph.D. - deputy chairman, technical support (projection)
Ing. Murodjon Ganiyev
MSc. John Phillip Sabou
Ing. Martina Šmejkalová
DT Azzam Seifeldin INFO eng. Ulman Public E-Services: a case study of Egypt
DT Devi Poonam INFO eng. Ulman Proposal and design of network infrastructure for a company
DT Kolínová Daniela VSRR Jarolímek Využití cloudových služeb ve Veřejné správě
DT Mesteková Lucie VSRR k Ulman Využití konceptu Smart Cities pro zvyšování kvality života v obci
DT Pálka Zdeněk VSRR k Ulman Mezinárodní srovnání portálu občana
DT Sharma Vipulkumar Baldevbahi INFO eng. Ulman Smart devices in agriculture

break

DT Toufic Sami VSRR Ulman Portálv eřejné správy ČR: vývoj a současný stav
BT Hejný Jakub INFO Lohr Datamining sociálních sítí v online marketingu
BT Hlaváček Martin INFO Lohr Strategie využití online marketingu
BT Mejsnar Kryštof INFO Vokoun Kryptografie v bezdrátových sítích
DT Pařízek Tomáš PAE k Šimek Optimalizace MS SharePoint

 

Thursday 30th October 2018 9:00

Commission

Ing. Edita Šilerová, Ph.D. - chairman
Mgr. Ing. Vladimír Očenášek, Ph.D. - deputy chairman
Ing. Alexandr Vasilenko, Ph.D.
Ing. Tomáš Vokoun
Ing. Václav Lohr, Ph.D. - technical support  (projection)
DT Fanta Jakub INFO k Ulman Návrh sdílených eGovernment služeb Generálního finančního ředitelství
DT Harčár Tomáš SYI k Ulman Vliv robotické automatizace informačních systémů na chod firmy
DT Horňáček Jozef VSRR k Ulman Agendové informační systémy ve veřejné správě České republiky
DT Kopeček Pavel VSRR k Jarolímek Rozvoj služeb eGovernmentu
DT Mašín Marek PAA Očenášek Informační systém využívaný oddělením Knowledge managementu v mezinárodní logistické společnosti

break

DT Rezler David VSRR k Jarolímek Analýza dopadů nařízení eIDAS na prostředí krajského úřadu
BT Grishkova Ekaterina INFO Jarolímek Systém řízení projektu při práci v distribuovaném týmu
BT Likhandritová Valeria PAA Tyrychtr Informační systémy pro řízení podniku
BT Pronina Polina INFO Šilerová Informační systémy pro řízení podniku
BT Pšenička Jan INFO Vasilenko Robot schopný přesunu po vyznačené dráze
BT Průša Miroslav INFO Vokoun Bezdrátové datové linky

 

Organizational manager of the seminar:

Ing. Ivana Hellerová (hellerova@pef.czu.cz, 224 382 048)

Contact

Secretariat

Melanie Suchá
+420 22438 2364
sucha@pef.czu.cz
s_kit@pef.czu.cz
Office: E342

Address

Kamýcká 129
165 00
Praha - Suchdol
+420 22438 2364
s_kit@pef.czu.cz